Vânzările like-for-like din 2018 ale Auchan Retail au scăzut cu 2,4%

foto: psnews.ro

Vânzările grupului francez Auchan Retail din 2018 au scăzut cu 3,3% la cursul de schimb actual (0,5% la cursul de schimb constant), până la 50,3 miliarde de euro.

De asemenea, vânzările like-for-like au scăzut cu 2,4%. Potrivit IGD, vânzările au scăzut în fiecare regiune în care operează Auchan Retail.

Auchan a declarat că în anul fiscal 2018, veniturile din piața de origine, Franța, au scăzut cu 1,3%.

În cele trei piețe din Europa de Sud, veniturile Auchan Retail au scăzut cu 0,7%. Auchan a declarat că această regiune s-a bucurat de „rezultate solide” în Portugalia și Spania, dar a suferit „o scădere accentuată a ritmului din Italia, pe fondul consumului lent și al concurenței mai intense”.

Într-o încercare de a stopa pierderile din Italia, Auchan a închis 23 de magazine în 2018, inclusiv două hipermarketuri.

De asemenea, în Asia veniturile au scăzut cu 2,6%.

Creșteri în România, Ungaria, Polonia și Ucraina

În Europa Centrală și de Est, Auchan Retail a raportat că veniturile au scăzut cu 1,4% la cursul de schimb constant, în timp ce piețele din Ungaria, Polonia, România și Ucraina au arătat toate creșteri.

Auchan a închis 11 magazine în Rusia în încercarea de a reveni pe creștere, în paralel cu introducerea noului său model de business în această țară.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here