Principalele motive pentru care trebuie sa apelezi la un consultant cand doresti sa inchiriezi birouri

poza curierulnational.ro - GVABirouri

A deschide sau a consolida o afacere nu este o chestiune chiar atat de simpla. Presiunea este mare atunci cand sunt multi angajati si fiecare are nevoie de propriul lui coltisor in care sa isi desfasoare in voie activitatea. De aceea, oamenii responsabili cu aceasta sarcina trebuie sa apeleze la un consultant specializat pentru inchirieri de birouri in Bucuresti.

Ce sfaturi poate da un consultant in alegerea sediului de birouri

Alegerea unui sediu al firmei este destul de dificila, avand in vedere oferta disponibila pe piata in momentul actual. Cei care vor sa faca singuri acest demers se pot lovi de multe probleme si intrebari fara raspuns. Insa, cu ajutorul unui consultant specializat, lucrurile vor fi mult mai simple. Spre exemplu, un consultant  poate  compara suprafata utila cu cea inchiriabila, poate compara pretul spatiului de inchiriat gasit cu pretul altor spatii disponibile pe piata.

Criterii de alegere a spatiului pentru birouri

In alegerea spatiului ideal pentru birouri, consultantii vor oferi clientilor sfaturi pertinente de care, daca tin cont, vor face alegerea potrivita. Clientii trebuie sa puna accent pe:

  • Forma spatiilor pentru birouri – acest aspect este demn de luat in considerare, pentru ca numai asa vor putea fi organizate in mod eficient posturile de lucru. Se va tine cont si de masura in care spatiul pentru birouri beneficiaza de lumina naturala.
  • Calcule, cheltuieli de intretinere si spatiu de parcare – clientii care doresc sa isi inchirieze un spatiu pentru birouri trebuie sa ia in calcul durata inchirierii, anumite clauze, sa faca un calcul simplu, care implica si plata cheltuielilor de intretinere, si sa puna accent pe parcare. Parcarea, in cazul cladirilor de birouri in care exista foarte multi angajati, este un criteriu de selectie important. Chiar daca nu toti angajatii vin la munca cu masina, angajatorii ar trebui sa le asigure locuri de parcare suficiente pentru a nu fi nevoiti sa isi lase masinile in apropierea cladirii.
  • Locatia cladirii de birouri de inchiriat – conteaza foarte mult si unde este situata cladirea de birouri ce urmeaza sa fie inchiriata. De preferat, cladirea de birouri ar trebui sa fie situata intr-o locatie centrala, unde sa poata fi usor reperata de catre potentialii clienti.

Oferta de inchirieri a sediilor de birouri in Bucuresti propusa de consultanti

In Bucuresti, exista foarte multe sedii de birouri disponibile, in zone precum AFI Park, in Piata Revolutiei, langa Aeroportul Henri Coanda, in Ana Tower, in Anchor Plaza, iar lista poate continua.

Un consultant al acestei companii poate prezenta oferta completa persoanelor interesate, urmand ca dupa intrevedere sa se puna bazele contractului si toata lumea sa plece multumita de alegerea facuta. Inchirierea sediilor de birouri nu mai este o chestiune complicata, ci, la sfatul specialistilor, se va dovedi o alegere simpla.

Serviciile de consultanta pentru dezvoltarea de proiecte si pentru alegerea locatiei pentru desfasurarea activitatilor companiei includ nu numai prezentari, ci si negocieri si renegocieri de contracte, planificari si consultanta specializata.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here