OMV Petrom și Auchan Retail România încheie un memorandum de înțelegere pentru extinderea parteneriatului

OMV Petrom și Auchan Retail România urmăresc să extindă parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în stațiile Petrom. Cele două părți au agreat un Memorandum de Înțelegere care exprimă intenția ambelor părți pentru a discuta extinderea parteneriatului, condiționat de obținerea aprobării finale din partea Consiliului Concurenței.

Parteneriatul dintre Petrom și Auchan Retail România a fost inițiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 stații Petrom, atât în zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază pilot s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea de către parteneri a potențialului parteneriatului.

”Rezultatele de până acum sunt încurajatoare și suntem bucuroși să negociem extinderea parteneriatului și să avem mai multe magazine de proximitate MyAuchan în stațiile noastre Petrom. Această asociere își propune să adauge și mai multă substanță promisiunii brandului Petrom; magazinele MyAuchan completând perfect beneficiile clasice ale Petrom: carburanți de calitate la prețuri accesibile și stații oricând în drumul clienților. Prin acest parteneriat, clienții își vor putea face cumpărăturile din supermarket, fără grija prețurilor, iar rețeaua de stații Petrom va putea să îmbunătățească experiența oferită consumatorilor”, a declarat Radu Căprău, membru al directoratului OMV Petrom responsabil de Downstream Oil.

”Această cooperare la scară largă este parte din ambiția Auchan Retail România de a aduce magazinele noastre mai aproape de toți românii. Parteneriatul cu OMV Petrom, inițiat în 2017 cu o fază pilot, a fost foarte util pentru ambele companii și ne-a ajutat să ne îmbunătățim oferta de proximitate prin identificarea celei mai potrivite game de produse și servicii și bineînțeles, prin prețuri bune. Prin acest parteneriat, urmărim unul din principalele noastre obiective strategice: să oferim clienților o experiență unică, extraordinară la cumpărături”, a declarat Ionuț Ardeleanu, General Manager Auchan Retail România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here