BILKA a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 501 milioane lei (108 milioane de euro), în creștere cu 27% față de 2017, când a înregistrat afaceri de 394 milioane lei.
„Creşterea înregistrată, anul trecut, este peste nivelul de creştere al pieţei ceea ce înseamnă că acoperișul Bilka continuă să ia din cota de piață a celorlalte branduri prezente pe piața din România și cele din proximitate. Creșterea înregistrată vine pe fondul unui consum ridicat, al investițiilor companiei din ultimii ani, al dezvoltării brandului pe o poziţie premium şi nu în ultimul rând pe creșterea exporturilor. Sunt elementele care stau la baza strategiei noastre de business și indicatorii de performanță pe care îi contorizăm permanent”, a declarat Horațiu Țepeș, CEO Bilka.
Investițiile și exportul – factorii de creștere în 2019
Anul acesta, compania își continuă strategia de creștere prin investiții continue pe toate palierele de business. În prezent are în desfășurare un plan de investiții pentru dezvoltarea diviziei de produse cu destinație industrial. Acesta se ridică la 20 milioane de euro și are termen de finalizare 2020.
„Anul acesta continuăm planul de investiții pentru dezvoltarea diviziei de industrial, plan care ajunge la 20 milioane de euro și se desfășoară în perioada 2017-2020. În prezent suntem în plin proces de renovarea a spațiilor de producție achizitionate la finalul lui 2017 și în paralel înaintăm cu procedurile pentru achiziția de utilaje de producție necesare și creșterea echipei care va gestiona această divizie”, a precizat Horațiu Țepeș.
Exporturile în creștere cu 50%
Exporturile reprezintă o altă direcție importantă de creștere pentru companie. Anul trecut Bilka a exportat sisteme complete pentru acoperișuri în valoare de 11 milioane de euro, în creștere cu 50% față de anul trecut.