Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

8 din 10 clienţi citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA

Actualitate


Sursa foto: clubapollo.ro

Data adaugarii: 2017-10-11

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



The Public Advisors, compania de consultanţă în comunicare şi relaţii publice, în colaborare cu institutul de cercetare iSense Solution au elaborat un studiu de piaţă cu privire la percepţia românilor asupra modului în care aceştia sunt influenţaţi de review-uri în alegerea unui centru wellness & SPA.

Studiul, realizat pe un eşantion de 515 persoane, relevă faptul că pentru mai mult de o treime dintre români (35%) contează reputaţia centrului. Totodată, acesta arată că 8 din 10 clienţi citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA.
,,Pentru a obţine review-uri cât mai bune, este indicat să dezvoltăm o strategie bine pusă la punct. Este foarte important să le cereţi clienţilor o evaluare a experienţei petrecute în SPA la scurt timp după ce au folosit facilităţile dumneavoastră. Nu uitaţi să răspundeţi review-urilor indiferent dacă acestea sunt sau nu pozitive, evitând o discuţie în contradictoriu cu clientul. Astfel, şi clienţii care urmează să citească aceste review-uri vor aprecia mai mult răspunsul dumneavoastră. O recenzie pe pagina hotelului sau a centrului SPA poate fi de multe ori acel instrument care îl influenţează pe client în decizia finală înainte de a face rezervarea”, spune Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner The Public Advisors.
Mai mult de jumătate dintre clienţi (52%) aşteaptă un răspuns în termen de 7 zile de la scrierea unei recenzii online, în special una negativă sau critică. Există totuşi clienţi mai exigenţi care aşteaptă un răspuns în termen de 3 zile, în timp ce 21% aşteaptă ca brandurile să aibă un timp de răspuns de 24 de ore sau mai puţin.
Conform studiului, review-urile sunt considerate importante în alegerea centrelor SPA. Astfel, 87% dintre respondenţi declară că citesc recenziile, în timp ce 99% dintre aceştia sunt influenţaţi de procentajul acestora în alegerea centrului SPA.
Totodată, 59% dintre clienţi obişnuiesc să ofere review-uri după ce au vizitat centrul SPA, în timp ce 41% dintre aceştia nu oferă review.
„Aproape 3 din 5 români preferă să acorde review-uri pe reţelele de socializare, restul alegând să ofere recenzii pe site-ul centrului sau pe site-urile agregatoarelor de oferte. Cele mai multe păreri sunt pozitive, 96% din clienţi acordă o recenzie pozitivă, în timp ce doar 4% dintre aceştia oferă un review negativ. Dintre cei care acordă aceste review-uri reputaţia centrului are o pondere de 40% în decizia de alegere pentru utilizatorii care frecventează centrele SPA cel puţin o dată la 3 luni”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.
Mai mult de jumătate dintre români spun că preferă să acorde review-uri pe reţelele de socializare, pe site-ul centrului SPA şi pe site-urile agregatoarelor de oferte, iar cei mai puţini oferă un review pe bloguri sau forumuri.
Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eşantion de 515 respondenţi, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România cu acces la internet, care obişnuiesc să viziteze centre SPA. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4.32%, la un nivel de încredere de 95%.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Dumnezeu s-o ierte, ca e moarta din 1990. Sau cum ...
    Industria, cel mai mare angajator în 2016

    Dumnezeu s-o ierte, ca e moarta din 1990. Sau cum ...
    În luna octombrie, producţia industrială a crescut faţă de septembrie

    Alta sinecura pentru borfasii pesede ! ...
    Hotărâre de Guvern: se înfiinţează Societatea Casa de Comerţ

    SUNTETI CETATENI LIBERI, NU SKLAVI pesede IN ROMAN ...
    Iohannis, anunț important pentru românii plecați în Marea Britanie! Ce se întâmplă după Brexit

    SUNTETI CETATENI LIBERI, NU SKLAVI pesede IN ROMAN ...
    Iohannis, anunț important pentru românii plecați în Marea Britanie! Ce se întâmplă după Brexit

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: