Cumpara acum
Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Util

Expediere și livrare

Util


Sursa foto: Zoso

Data adaugarii: 2018-01-20

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Dacă nu vă ridicați produsul imediat sau dacă ați optat pentru livrare la domiciliu, comerciantul trebuie să vi-l livreze în termen de 30 de zile, cu excepția cazului în care ați convenit asupra unei alte date.

Costuri de livrare
În toate cazurile, trebuie să vi se comunice în mod clar prețul total de achiziție, inclusiv costurile de livrare și alte costuri conexe.

Prețurile diferite pentru furnizarea de produse în țări străine pot fi justificate.

Trebuie să vă exprimați acordul în mod explicit cu privire la orice costuri suplimentare, de exemplu, în cazul în care comerciantul dorește să vă ofere livrare expres sau ambalaj pentru cadouri. Utilizarea unei opțiuni predefinite pe site-ul comerciantului nu este echivalentă cu un acord explicit. Prin urmare, aveți dreptul la rambursarea oricăror plăți suplimentare colectate astfel.

Bunuri deteriorate
Comerciantul răspunde de eventuala deteriorare a bunurilor de la expediere până în momentul în care ajung la client.

Nu uitați că, atunci când un produs cumpărat oriunde în UE se dovedește a fi defect, nu corespunde descrierii sau nu funcționează corespunzător, aveți dreptul de a solicita repararea, înlocuirea sau, dacă acestea nu sunt posibile, rambursarea costurilor. Aflați mai multe informații cu privire la garanții.

Livrare neefectuată
Dacă nu primiți produsele în termen de 30 de zile sau în perioada convenită, contactați comerciantul și, dacă este posibil, extindeți termenul de livrare până la o dată rezonabilă. De exemplu, dacă vânzătorul v-a informat că livrarea este amânată cu o săptămână din cauza unor probleme cu furnizorii, luați în calcul posibilitatea de a-i acorda o săptămână suplimentară.

În cazul în care comerciantul nu respectă nici noul termen de livrare, aveți dreptul să reziliați contractul și să fiți despăgubit cât mai curând posibil.  Nu trebuie să îi acordați comerciantului o prelungire dacă acesta refuză să livreze sau dacă perioada de livrare este esențială (ex. în cazul produselor comandate pentru un eveniment specific, cum ar fi o rochie de mireasă).
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    1 euro/litru benzina, ca inainte de guvernarea dra ...
    Intre un sfert si o treime dintre cei mai titrati analisti financiari din Romania vad un curs euro de 5 lei spre finalul anului (sondaj)

    si dupa montaj, le casam? vin cele noi, turk buss ...
    RATB va dota cu aer conditionat 100 de troleibuze

    Recomandare lucru pe net exclusiv: cautam persoane ...
    Avenir Telecom a lansat telefoanele Energizer pe piaţa din România

    Presedintele si premierul au fost declarati proeu ...
    Contract intre doua firme ale Primariei Bucuresti pentru inchirierea unor corpuri de iluminat de 22.500 de euro

    Bravo baieti!!!V-am vazut odata intr-un local pe P ...
    The ŞlagărBusters - sau rememorarea hit-urilor trecutului într-o manieră amuzantă

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Opinii

    Economie

    Fonduri Europene

    Actualitate Companii

    Politic

    Economie mondiala

    Actualitate