Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Transporturi

Studii geotehnice în zona Podului Grădiștea

Transporturi



Data adaugarii: 2017-10-13

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L-ACCIONA INGENIERIA S.A. a demarat lucrările pentru prelevarea probelor de pământ la adâncimi de 10 m - 30 m și măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare din zona Podului de la Grădiștea. Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate.
 
Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe 2 loturi:
  • Lotul I -  Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
  • Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord, până la Frontieră
În prima etapă se va elabora documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderea circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord - Fontieră (lotul II).
 
Obiectivele generale ale proiectului:
  • redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea
  • modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Frontieră
  • îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare
  • reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie
  • creşterea traficului de marfă de tranzit
  • asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Salariarii aleg raul cel mai mic ...
    Salariaţii aleg independenţa fiscală

    Diferenta dintre industria energofaga ceausysta si ...
    Industria, cel mai mare angajator în 2016

    pentru revisal si acte aditionale sunt suficiente ...
    Parlamentul legiferează un sistem paralel de pregătire postuniversitară. Masteratele, în pericol

    diferenta intre industria energofaga ceausista si ...
    Industria, cel mai mare angajator în 2016

    Un adevar trist simtit pe viu la funerariile Majes ...
    Drum bun, Majestate!

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Opinii

    Eveniment

    Economie

    Fonduri Europene

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Economie mondiala

    Business Style

    Actualitate

    IT&C

    Transporturi

    Auto

    Real estate

    Extern

    Util