Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (5) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Transporturi

Studii geotehnice în zona Podului Grădiștea

Transporturi



Data adaugarii: 2017-10-13

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L-ACCIONA INGENIERIA S.A. a demarat lucrările pentru prelevarea probelor de pământ la adâncimi de 10 m - 30 m și măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare din zona Podului de la Grădiștea. Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate.
 
Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe 2 loturi:
  • Lotul I -  Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
  • Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord, până la Frontieră
În prima etapă se va elabora documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderea circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord - Fontieră (lotul II).
 
Obiectivele generale ale proiectului:
  • redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea
  • modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Frontieră
  • îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare
  • reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie
  • creşterea traficului de marfă de tranzit
  • asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    gardu ii stricat deja de migranti ...
    Finlanda nu exclude posibilitatea de a adera la NATO

    E mai dura diktatura spaniola si cea europeana a ...
    Mariano Rajoy va suspenda autonomia Cataloniei

    "Rusia este determinată" - de cine poate fi deter ...
    Rusia este determinată să contribuie la unificarea Ucrainei?

    tataie, nu s-a reusit taierea pensiilor! ca urmare ...
    Cum a împrumutat România 20 de miliarde de euro în ultimii şase ani

    fratica, nici productiile literare ale departament ...
    Opinii BNR: „Misterele (de nepătruns?) ale pieţei. Azi, despre ROBOR”

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Opinii

    Eveniment

    Economie

    Fonduri Europene

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Economie mondiala

    Business Style

    Actualitate

    IT&C

    Transporturi

    Auto

    Real estate

    Extern

    Util