Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (0) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




w

« Alte articole din categoria Specializat

STUDIU

Câţi bani au cheltuit băncile pe publicitate?

Specializat

imagine-articol-1

Data adaugarii: 2014-02-03

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Volksbank, Banca Comercială Română şi Bancpost sunt instituţiile bancare cu cel mai mare volum de publicitate înregistrat în 2013, potrivit mediaTRUST. În perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2013, Volksbank ocupă primul loc în topul băncilor cu cel mai mare volum de publicitate. Prezentă pe piaţa românească din anul 2000, Volksbank a înregistrat 13.241 de reclame, pe parcursul anului 2013, având un rate card de 29.675.994 euro.
Banca Comercială Română (BCR) este pe locul doi în topul mediaTRUST, cu 11.922 de reclame şi un rate card de 21.773.035 euro. Poziţia a treia este ocupată de Bancpost, care a înregistrat în 2013, 8.877 de reclame, cu 18.648.494 euro rate card.
Următoarea clasată este Banca Transilvania, cu 5.151 de reclame şi un rate card de 7.298.187 euro, urmată de Raiffeisen Bank cu 4.716 de reclame şi  8.477.236 euro rate card.
Piraeus Bank este prezent în clasament cu 4.007 reclame înregistrate în 2013, şi un cost de 9.077.649 euro. Urmează ING Bank cu 3.
779 de reclame şi  5.222.096 cost euro. Din topul mediaTRUST mai fac parte BRD Groupe Societe Generale, cu 3.741 de reclame şi  6.411.265 euro rate card, Alpha Bank cu 2.702 de reclame şi un rate card de 2.931.012 euro, OTP Bank cu 2.061 de reclame şi 3.359.681 cost euro.
Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele instituţii bancare. Din totalul de 66.286 de reclame, 49.559 au fost difuzate de televiziuni, 15.597 pe posturile de radio şi 1.130 au fost tipărite în presa scrisă. Costul total al anunţurilor monitorizate de mediaTRUST, au o valoare de rate card de aproximativ 118,3 milioane de euro.
Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 3.440.945 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie - 31 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, din care 66.286 la categoria Bancar.
mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM - Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Romania a ajuns huliganul Europei interzicand un s ...
    În viziunea Kremlinului, avioanele ruseşti au voie să zboare pe oriunde vor

    O sa te bata armia la dodonet in timp ce unguri it ...
    Reacţia preşedintelui Moldovei la interdicţia pentru vicepremierul rus de a survola spaţiul aerian românesc

    Atentie, vorbeste analfabeta Olguta dar si o carat ...
    Olguța Vasilescu, atac dur la sindicaliști

    Ati ramas numai voi bugetarii sa va controlati int ...
    Se anunţă acţiuni permanente de control ale Inspecţiei Muncii

    Draji copchii, amu o sa carati 50 de kile in spate ...
    Liviu Pop dorește manuale pentru orele de dirigenție și sport. Recreațiile i-au scăpat

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Specializat

    Politic

    Economie mondiala

    Actualitate

    Turism

    Transporturi

    Auto

    Extern

    Util

    Gadgeturi