Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (3) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria IT&C

În acest an, 1 din 3 televizoare vândute va fi un Smart TV

Specializat - Adrian Ungureanu / [email protected]
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2013-04-26

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


În următoarele şase luni, 40% dintre români şi-au exprimat intenţia de a cumpăra un televizor inteligent
Samsung şi LG au lansat ieri noi modele pentru piaţa din România


Televizoarele inteligente sau Smart TV-urile, cum sunt cunoscute la nivel global, sunt din ce în ce mai populare în România, iar cei care le-au cumpărat deja le-au pus la treabă. Platformele de conţinut video sunt din ce în ce mai mult accesate de pe un televizor care permite conectarea la Internet.
Potrivit studiului "Samsung Smart Q - Cât de bine îţi cunoşti Smart TV-ul?", realizat de reprezentanţii locali ai companiei sud-coreene, românii sunt familiarizaţi cu conceptul de Smart TV şi îl asociază mai ales cu accesul la Internet şi la aplicaţii, au declarat, într-o conferinţă de presă, reprezentanţii Samsung România. Studiul a fost realizat în luna aprilie a acestui an, pe un eşantion de 5.150 de persoane din mediul urban, cu vârste între 22 şi 55 de ani, posesori sau nu de Smart TV.
În urma studiului, 81,64% dintre respondenţi au declarat că sunt interesaţi să folosească Smart TV-ul în principal pentru a naviga pe Internet, 66,69% pentru video on demand (platforme de Voyo.ro) şi 58,4% pentru a avea acces la aplicaţii. În ceea ce priveşte utilizatorii de Smart TV, cea mai importantă funcţie este conectarea Smart TV-ului cu alte dispozitive, cum ar fi smartphone-ul sau tableta (50,4%).
Referitor la intenţia de cumpărare a unui Smart TV în următoarele 6 luni, aproximativ 40% dintre respondenţii care nu au încă Smart TV au declarat că doresc să achiziţioneze un astfel de televizor inteligent şi că sunt interesaţi de aplicaţiile şi de facilităţile pe care aceste produse le oferă.
"Televizoarele Smart TV se bucură de o popularitate ridicată în rândul consumatorilor, atât pe plan internaţional, cât şi local. Anul trecut, spre exemplu, un cumpărător român din cinci a ales un Smart TV, la numai doi ani de la lansarea conceptului de televizor inteligent la nivel internaţional. Pentru 2013 estimăm că la trei televizoare vândute, unul va fi inteligent", a declarat Ana-Maria Păsculescu, Product Manager TV în cadrul Samsung Electronics România.


Cu ce atacă cele două companii coreene piaţa locală

Samsung şi LG au lansat noi televizoare ieri, modele ce au fost promovate de reprezentanţele locale ale celor două companii sud-coreene. Samsung România a prezentat seria din 2013 a televizoarelor inteligente care vine cu mai multe aplicaţii, conectivitate crescută şi o interfaţă intuitivă.
Noile Smart TV-uri vor fi disponibile la preţuri ce variază între 1.899 lei (81 cm, HD ready) şi 12.299 lei (140 cm, Full HD), în funcţie de diagonală şi de alte caracteristici tehnice.
Faţă de modelele precedente, noile televizoare Samsung vin cu un control îmbunătăţit. Permit controlul prin gesturi primite de la ambele mâini. Astfel, de exemplu, se poate da comanda de zoom pe poze. Permite derularea fotografiilor, iar pe Facebook, puteţi da "Like" prin simpla realizare a semnului OK cu mâna.
LG Electronics a lansat modelul LG 84LM960 cu rezoluţie Ultra HD de 84 de inci şi este deja disponibil pe piaţa din România la un preţ începând cu 90.000 de lei la retailerii Domo şi eMag.
Televizorul oferă o rezoluţie de patru ori mai mare (3840 x 2160) decât cea Full HD şi încorporează tehnologia excepţională de procesare a imaginii, Triple XD Engine, care creează imagini vii cu 8 milioane de pixeli pe cadru, pentru o experienţă vizuală care uimeşte. În plus, funcţia Upscaler prelucrează imaginile Full HD, astfel încât acestea se vor vedea foarte clar pe ecranul enorm, chiar şi în cazul în care nu există conţinut Ultra HD disponibil
 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 5 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Buna ziua am un certificat de actionar depus la SI ...
    Depozitarul Central distribuie dividendele către acţionarii proprii

    prostace, dupa ce japonezii au declansat razboiul ...
    Donald Trump ameninţă Coreea de Nord cu “distrugerea totală” în cazul unui atac lansat de Phenian

    daca nu vor putea pleca, cum le vor plati?! ...
    Republica Moldova: Cei cu amenzi neachitate nu mai pot părăsi țara

    Nu apare pe lista producatorul MEDA, a carui pariz ...
    Parizer de porc cu până la 12 E-uri, produse doar cu grăsimi saturate și peste 55% din doza zilnică de sare în doar 100g de produs

    prin 1945 ati dat doua bombe nucleare in Japonia. ...
    Donald Trump ameninţă Coreea de Nord cu “distrugerea totală” în cazul unui atac lansat de Phenian

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Opinii

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Specializat

    Politic

    Economie mondiala

    Actualitate