Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Transporturi

Tendinţele pieţei din România

Specializat - Revista Transporter / www.transporter.ro
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2008-12-30

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Piaţa românească de vehicule de mare tonaj devine din ce în ce mai dinamică şi, implicit, mai interesantă pentru marii jucători din acest segment. Companiile mari de profil anunţă tot mai des în ultimul timp că iau în serios dezvoltarea din ţara noastră, iar unii afirmă, încântaţi, că au de-a face cu cea de-a 12-a piaţă ca mărime din lume. Preşedintele al Volvo Trucks Europe, Claes Nilsson a ţinut să ne confirme personal acest lucru.

Reporter: Anul 2007 a fost unul deosebit de bun pentru Volvo Trucks Europa. Ce aşteptări aveţi de la 2008, în special de la ţările din sud-estul Europei?

Claes Nilsson: Dacă ne uităm la nivelurile totale ale pieţei din Europa şi mai ales cele din UE, se pare că 2008 va fi un an mai bun decât 2007. Dacă ne uităm înspre 2008 din punctul de vedere al ţărilor sud-estice, vedem acelaşi lucru. Credem că va fi un an record în 2008 în ceea ce priveşte totalul pieţei. Cât despre Volvo, noi credem că vom avea mai multe livrări decât în 2007 şi se pare încă de pe acum că va fi un an record.

Reporter: Lansarea noului FH este programată în luna iunie a anului acesta. Având în vedere că modelul precedent a fost un succes, care sunt previziunile dumneavoastră în ceea ce priveşte cifrele de vânzări pentru noua generaţie?

Claes Nilsson: Noul model are caracteristici chiar mai bune decât actualul, va fi un mediu de lucru mai bun pentru şofer, va avea un raport de consum de combustibil mai bun şi va fi un camion mai durabil. Avem speranţe mari că acesta va depăşi actuala gamă FH ca volume şi va deveni un produs foarte bun pentru clienţii noştri.

Reporter: Câte camioane din gama FH vor fi produse pe an în uzinele Volvo?

Claes Nilsson: În momentul de faţă nu putem face prognoze.
Anul trecut, spre exemplu, în Europa am vândut peste 600 de mii de camioane, iar în 2008, până acum, am vândut 180 de mii de unităţi. Desigur că anul acesta avem pregătită o capacitate de producţie mai mare, vom avea volume de vânzări mai mari, dar nu putem exprima aceşti parametri în cifre clare.

Reporter: Dacă tot am vorbit de modele noi, de lansări noi, haideţi să vorbim de metodele de propulsie alternativă din viitor. Care credeţi că se va dovedi metoda cea mai bună în următorii 15-20 de ani dintre: biocombustibili, tehnologia hibridă sau gazul natural?

Claes Nilsson: Cred că va fi o combinaţie de mai multe tehnologii. Chiar ieri am pus în funcţiune primul autocamion hibrid pentru aplicaţii reale. Va fi un vehicul care va colecta deşeuri pentru un client din Suedia. Cred că tehnologia hibridă va fi reîntâlnită pe toate tipurile de camioane: de distribuţie, de colectare deşeuri, chiar şi de transport pe distanţe lungi. De asemenea, vom avea motorul diesel, care va reprezenta o mare pondere în viitor. Numai că în interiorul acestuia se va arde o gamă largă de combustibili: biodiesel, sintetic-diesel sau chiar gaz. Eu cred că vom avea o lipsă de combustibili naturali şi va trebui să folosim toţi aceşti combustibili pentru activarea motorului diesel.

Reporter: Cât de importantă este piaţa românească pentru Volvo Trucks?

Claes Nilsson: Piaţa românească este una foarte importantă pentru Volvo Trucks, de fapt este cea de-a 12-a piaţă ca mărime din lume şi creşte foarte repede pentru noi. Cred că prin integrarea României în UE se vor face mai multe investiţii în infrastructură şi, de asemenea, România va deveni un punct important pentru industria internaţională de autovehicule şi pentru industria transporturilor. Vedem un viitor extrem de optimist în ceea ce priveşte sectorul transporturilor de aici, perspectivă ce sperăm că se va răsfrânge şi asupra filialei Volvo Trucks România.

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    fiind in nato si avand acces la arma nucleara si f ...
    Vladimir Putin ameninţă NATO

    Primar Mutu, Pastreaza bani si pentru igienizar ...
    Primăria Sectorului 6 continuă în luna iulie, alături de Orchestra Simfonică Bucureşti, proiectul SalutCULTURA

    La TVR emisiunea agrara erau oameni de afaceri (nu ...
    Situația pestei porcine africane (PPA) în România

    Incepem sa ne invatam cu alt tip de infomatii, con ...
    Anunț TERIBIL al autorităților pentru pensionarii români: Nicio pensie nu se mai plătește

    Dupa miscarile neamtului sigur va avea un al doile ...
    Sentința finală în cazul lui Dragnea ar putea fi grăbită.

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: