Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Sărbătorile îi asigură pe retaileri că magazinele lor vor fi pline

Specializat - Diana State
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2008-12-15

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Va avea loc un proces de reorientare a consumatorului către produse mai ieftine

În condiţiile în care criza globală ameninţă toate domeniile, retailerii nu-şi fac griji că vânzările din magazinele lor se vor reduce deoarece urmează perioada Sărbătorilor, în care românii sunt mai generoşi şi în privinţa cumpărăturilor. "Până în acest moment efectele anunţate ale crizei financiare nu sunt vizibile în piaţă şi credem că până la sfârşitul anului nu se vor resimţi în condiţiile în care în perioada Sărbătorilor ponderea cea mai mare în coşul de cumpărături o au produsele alimentare", a declarat pentru Curierul Naţional Adriana Piţa, reprezentant Real Hypermarket România.

Real se aşteaptă ca vânzările să crească cu 45% în perioada Sărbătorilor faţă de anul trecut

În ceea ce priveşte creşterile vânzărilor, oficialul Real Hypermarket estimează că acestea vor creşte cu 45% faţă de anul trecut.
"Ţinând cont de trendul pieţei şi de  ultimele analize efectuate de agenţiile de research care arată că în acest an românii vor cheltui pentru coşul de Crăciun o sumă cu 45% mai mare decât în anul precedent şi având în vedere rezultatele bune înregistrate de noi în lunile premergătoare Sărbătorilor, din punct de vedere al fluxului de clienţi şi volum de vânzări ne aşteptăm ca trendul normal de creştere să fie îmbunătăţit", a afirmat Piţa. Ea a mai explicat că în general Sărbătorile aduc o creştere a volumului vânzărilor faţă de alte perioade ale anului, de aceea se estimează că vânzările per total vor creşte cu peste 50% în luna decembrie, faţă de lunile anterioare. Iar produsele pe care mizează compania şi de la care se aşteaptă să obţină vânzări record  sunt: peştele, vinul, produsele de băcănie (alimente de bază, făină, ulei). "Fiind o lună dedicată cadourilor, clienţii se orientează însă şi către produse tradiţionale: dulciuri, jucării, îmbrăcăminte, decoraţiuni specifice de sezon", a mai adăugat reprezentantul Real. Potrivit oficialului Real, compania se pregăteşte să întâmpine clienţii cu produse de sezon. "Sunt convinsă că oferta pregătită de Real va fi deosebit de apreciată de clienţii noştri, pe care îi aşteptăm atât cu cele mai căutate produse de sezon, cât şi cu articole exclusive, disponibile numai în reţeaua noastră de magazine", a spus Piţa.

Compania vrea să deschidă în 2009 încă şapte magazine

Real Hypermarket intenţionează să deschidă anul viitor şapte unităţi. "Până în decembrie 2009 vom deschide încă şapte magazine, astfel încât la finele anului viitor să ajungem la un total de 28 de unităţi", a spus Tjeerd Jegen într-o conferinţă de presă din luna iulie a acestui an.
Compania a inaugurat propriul depozit, situat lângă Bucureşti, cu o suprafaţă de 10.000 mp pentru dezvoltarea sistemului logistic. La finele acestui an, retailerul va deţine o reţea operaţională de 21 de hipermarketuri. Divizia Real Hypermarket face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent în 31 de ţări unde deţine peste 2.200 de unităţi în care lucrează peste 280.000 de angajaţi. Retailerul a intrat pe piaţa românească în 2006 şi operează în prezent 16 hipermarketuri în ţară. Până în prezent, suma totală investită în cele 16 magazine este de peste 300 milioane de euro. În anul 2007, Real- Hypermarket România a înregistrat o cifră de vânzări de 367 de milioane de euro, în creştere cu 347,6% faţă de anul precedent, când a avut vânzări de 82 milioane euro, pe fondul extinderii reţelei.

"Ca urmare a crizei financiare, va exista o reorientare a consumului mai puţin relevantă la produsele alimentare şi mult mai accentuată în ceea ce priveşte produsele nealimentare. Reducerea creditului de consum va genera scăderea vânzărilor produselor electrocasnice mari şi reorientarea către electrocasnicele mici. Promoţiile vor fi mai atent selectate, iar consumatorii vor acorda o atenţie mai mare alegerii produselor şi evaluării raportului calitate-preţ". (Adriana Piţa, reprezentant Real Hypermarket)

 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Orașele Sodoma și Gomora au fost distruse cu foc ...
    Pompierii au făcut progrese majore în stingerea incendiilor de vegetaţie din California

    huligani faradelege ...
    Incredibil! Bugetarii din România care au refuzat minivacanţa guvernului de Sfânta Maria

    patru zeci de mii abuza de jandarmerie ...
    Peste 40.000 de cetățeni sesizează ONU, după abuzurile Jandarmeriei

    Obama a data unda verde pt instalarea socialismulu ...
    E oficial! SUA se îndreaptă spre socialism: Un prestigios sondaj Gallup explică noile preferinţe ale generaţiei Millennials

    ceea ce tie nu ti place altuia nu i face ...
    SUA condamnă sancţiunile impuse de către Turcia asupra importurilor de automobile, alcool şi tutun

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: