Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Lidl elimină articolele de unică folosinţă din plastic până la sfârşitul anului

Retail - Irina Băncilă | Redactor-Șef
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2018-07-09

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



După ce Lidl România a anunțat că, până în anul 2025, va reduce cu 20% cantitatea de plastic utilizată, compania prezintă primele măsuri concrete.
 
Astfel, într-o primă fază, Lidl va renunța, până la sfârșitul anului 2019, la vânzarea de articole de unică folosință din plastic, cum ar fi pahare, farfurii adânci și întinse, dar și linguri și furculițe. Măsura va fi luată în toate cele peste 225 de magazine Lidl din România.
„Strategia noastră privind plasticul urmărește o abordare clară, și anume: prevenire - reducere - reciclare.
Prin renunțarea la aceste articole de unică folosință, prevenim punerea în circuit a unei cantități suplimentare de plastic și contribuim astfel la îmbunătățirea bilanțului nostru în ceea ce privește utilizarea acestui material“, a declarat Marco Giudici, VP Achiziții și Marketing în cadrul Lidl România. 
O parte integrantă a activității Lidl este colectarea selectivă a deșeurilor din magazine, depozite, sediile centrale și regionale ale companiei și trimiterea lor către centrele de reciclare. Această măsură este detaliată în primul raport de sustenabilitate al Lidl România, publicat în luna mai a acestui an.

Despre strategia la 360 de grade a Grupului Schwarz pentru gestionarea plasticului

Unul dintre liderii mondiali din domeniul retailului, grupul Schwarz, din care fac parte Lidl și Kaufland, este conștient de responsabilitatea sa, în special în ceea ce privește mediul, și a luat o serie de măsuri în acest sens. Ca parte dintr-o strategie amplă, la 360 de grade, pentru gestionarea plasticului, Grupul Schwarz dezvoltă constant măsuri și le implementează la nivel internațional. Această strategie își propune să reducă consumul de plastic și să închidă cicluri.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Google = The Best !!! ...
    Google, amendat de Comisia Europeană cu suma record de 5 miliarde de dolari

    pe infractorul dragnea nu are voie nimeni sa-l cer ...
    Procuroarea care instrumentează dosarul lui Dragnea, cercetată

    in lei,poate se vor dubla, in euro, sigur se vor i ...
    ”Toate pensiile din România se vor dubla”

    PETROM este privatizat ilegal , austriecii ne seac ...
    CCR a declarat neconstituţională legea de înfiinţare a Fondului Suveran de Dezvoltare şi Investiţii

    d.goia sufleca ti mainile si la munca de jos ...
    Prelucrătorii de mase plastice reclamă că absolvenții vin fără pregătire practică din universități

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: