Cumpara acum
Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Retail

eMAG: Black Friday 2017 arată schimbările majore din comerţul online

Retail


Sursa foto: MyMagazine

Data adaugarii: 2017-11-21

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Ediţia din acest an a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG şi 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea iniţială şi cu o creştere de 20% raportată la ediţia anterioară din 2016. 

Comerţul online este pe un trend ascendent în România, iar Black Friday este evenimentul care demonstrează acest potenţial. De Black Friday, românii preferă să comande online pentru că au acces la o gamă mare de produse, este mai simplu, salvează timp şi bani.
„Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominaţia mobilului, saltul istoric al plăţilor cu cardul şi orientarea clienţilor către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a  devenit cea mai simplă şi eficientă modalitate de a achiziţiona produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani şi estimăm că va creşte în continuare”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.
De asemenea, încrederea în plata cu cardul a atins un vârf istoric, plăţile cu cardul depăşind pragul important de 30% în Black Friday, ceea ce arată şi un comportament mai informat al clienţilor - aceştia au fost interesaţi să îşi eficientizeze timpul de comandă. Salvarea datelor de card în contul de client a optimizat foarte mult timpul de comandă, jumătate din plăţile online au fost efectuate astfel, iar experienţa clientului a fost una foarte bună.
Plăţile cu cardul: 30,7% dintre comenzi au fost plătite online cu un card bancar (în ediţia din 2016 procentul plăţilor cu cardul a fost de 26%). 
Valoarea medie comandată de client: A treia tendinţă importantă este creşterea valorii medii comandate de clienţi şi orientarea clienţilor către produse din game superioare.
„Clienţii au comandat produse din game superioare, cu mai multe funcţii şi cu specificaţii mai bune. Această tendinţă este suţinută de creşterea veniturilor din ultimul an şi de deschiderea de a investi în calitatea vieţii”, a completat Tudor Manea.
Cele mai mari creşteri ale valorii medii la produsele comandate au fost înregistrate în categorii precum: telefoane mobile, gaming şi PC-uri, mobilă, televizoare, produse audio şi video, electrocasnice mici, fashion şi cosmetice. Principalele categorii cu cerere în creştere, raportat la anul trecut, sunt fashion, îngrijire personală, anvelope şi televizoare. 
Creşterea evenimentului, organizat în mod tradiţional de eMAG o singură zi pe an, a venit din atractivitatea gamei extinse, a promoţiilor şi a dus la un număr de 100.000 de clienţi noi care au comandat pentru prima dată online de la eMAG. 

Ecosistemul Black Friday

„În spatele Black Friday eMAG se află peste 50.000 de oameni care au lucrat la o intensitate mare. Este un întreg ecosistem, pe lângă angajaţii eMAG sunt firmele de curierat, Poşta Română, angajaţii a peste 3.000 de selleri care au vândut în Black Friday şi mulţi alţi parteneri. Pe lângă beneficiul adus clienţilor, Black Friday reprezintă pentru oameni şi pentru companiile implicate o ocazie să înveţe şi să se dezvolte", a declarat Tudor Manea.
 
  • Currently 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 1.0 din 2 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Dumnezeu s-o ierte, ca e moarta din 1990. Sau cum ...
    Industria, cel mai mare angajator în 2016

    Dumnezeu s-o ierte, ca e moarta din 1990. Sau cum ...
    În luna octombrie, producţia industrială a crescut faţă de septembrie

    Alta sinecura pentru borfasii pesede ! ...
    Hotărâre de Guvern: se înfiinţează Societatea Casa de Comerţ

    SUNTETI CETATENI LIBERI, NU SKLAVI pesede IN ROMAN ...
    Iohannis, anunț important pentru românii plecați în Marea Britanie! Ce se întâmplă după Brexit

    SUNTETI CETATENI LIBERI, NU SKLAVI pesede IN ROMAN ...
    Iohannis, anunț important pentru românii plecați în Marea Britanie! Ce se întâmplă după Brexit

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Politic

    Actualitate

    Turism

    IT&C

    Transporturi