Sondaj:

Credeți că ar fi normal ca Occidentul să impună mai multe sancțiuni Rusiei?

DA
NU
NU ȘTIU/ NU RĂSPUND

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.599.55.00
021.312.13.00
E-mail:
office@curierul national.ro


Anunturi Publicitare Online


5 secunde - stiri instant


Jucarii si Accesorii Bebelusi
BestKids.ro

Jocuri si jucarii pentru copii - SaculCuJucarii.ro


« Alte articole din categoria Eveniment

Trei operatori feroviari au din nou acces pe şinele CFR după ce au achitat 8 mil. lei

Eveniment - Corina Matei
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Trei operatori feroviari din cei patru cărora CFR le-a interzis accesul pe infrastructură şi-au reluat activitatea. Operatorii feroviari au fost restricţionaţi din cauza datoriilor totale de 36,6 milioane de lei, iar accesul li s-a permis după ce au achitat 8 milioane de lei, urmând ca restul sumei restante să fie plătită eşalonat în maximum trei luni, anunţă Mediafax.
"Regiotrans, Servtrans Invest şi Transferoviar Grup sunt operatorii care au prezentat angajamente de plată eşalonată a sumelor rămase restante, după efectuarea de plăţi în perioada 08-14 iunie, angajamente acceptate de companie", se arată într-un comunicat al CFR SA.
CFR a interzis accesul pe infrastructura feroviară din 8 iunie din cauza debitelor restante la plata taxei de utilizare a infrastructurii (TUI), pentru companiile Servtrans Invest, Regiotrans, Grup Transport Feroviar şi Transferoviar Grup.
Cele mai mari datorii, de 18,2 milioane lei, au fost ale operatorului de marfă Servtrans Invest, din grupul International Railway Systems, deţinut de omul de afaceri Cristian Burci. Topul datoriilor a fost urmat de Regiotrans, cu datorii de 7,7 milioane lei, şi Grup Transport Feroviar, cu datorii de 7,2 milioane lei. Cele mai mici datorii sunt ale firmei Transferoviar Grup din Cluj-Napoca, a omului de afaceri Călin Mitică.
Transferoviar Grup a fost înfiinţat în 2003, activitatea principală fiind transportul de marfă şi manevrele feroviare, iar cea secundară reparaţii de vagoane de marfă, vagoane de călători  şi locomotive. Grupul a intrat anul trecut pe piaţa transportului feroviar de călători, pe două rute din judeţele Buzău şi Bihor.
Regiotrans, înfiinţată în 2005, realizează doar transport de călători pe 30 de secţii neinteroperabile (din Transilvania, Banat, Moldova şi Oltenia), precum şi pe reţeaua de cale ferată interoperabilă, realizând legăturile cu cele mai importante oraşe.
 
  • Currently 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 3.0 din 2 voturi

 


Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat pe Facebook
    Ultimele comentarii:

    In 2016 va fi gata intreg resortul?La investitia p ...
    Un complex de 100 mil. euro va fi construit lângă Olimp

    Este / era timpul ca DUMNEZEU să lucreze !!!!! ...
    Înalta Curte de Casație și Justiție a respins cererea de strămutare a dosarului ICA în care Voiculescu e acuzat de spălare de bani

    Este / era timpul ca DUMNEZEU să lucreze !!!!! ...
    Înalta Curte de Casație și Justiție a respins cererea de strămutare a dosarului ICA în care Voiculescu e acuzat de spălare de bani

    se pare ca nu poti sa te mai catch de foame, daca- ...
    Evaziunea, cotă unică a dezastrului

    pai daca ati contabilizat ca tranzactii ”emobele ...
    Ce se întâmplă pe piaţa investiţiilor imobiliare? Valoarea din 2013, depăşită în doar 6 luni

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Diverse:Stare vreme

    Vremea:
    Acum: 27°C.
    La noapte: 19°C.
    Mâine: 31°C. Detalii »

    Curs valutar:
    EUR: Tendinta 4.4000 lei
    USD: Tendinta 3.2715 lei

    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: