Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

Membrii C.O.T.A.R., intervenienți în procesul Primarului General

Actualitate


Sursa foto:Ziua de Constanta

Data adaugarii: 2017-12-07

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Membrii Confederației Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (C.O.T.A.R.) vin ca intervenienți în procesul pe care Primarul General, Gabriela Firea, îl va intenta împotriva liderului PNL București, Cristian Bușoi. Chiar și membrii PNL care fac parte din COTAR au anunțat că vor participa la această acțiune, pentru că aceasta nu este o luptă politică, ci o acțiune prin care transportatorii cer să se respecte legile țării.
“Domnul Cristian Bușoi ar fi trebuit să ne întrebe și pe noi, transportatorii, de ce ducem această luptă și ce înseamnă UBER pentru afacerile legale din această țară, înainte de a se lansa în declarații. Nu îl acuzăm pe liderul PNL de o legătură cu lobby-ul pentru UBER și chiar ne-am dori să nu fie acesta motivul real al interveției domniei sale în lupta naostră, însă domnia sa nu cunoaște problemele reale ale transoprtatorilor și a acționat în virtutea unei lupte politice care pe noi nu ne interesează. Nu întotdeauna primează adeziunile politice, mai ales atunci când este o luptă de aproape un deceniu, pe care noi, transportatorii, o ducem cu mai multe guverne, pentru respectarea legilor în România, pentru eliminarea pirateriei și a concurenței neloriale. Vom fi intervenienți în procesul pe care doamna Primar General îl va intenta împotriva lui Cristian Bușoi. Suntem membri ai mai multor partide politice, avem inclusiv membri PNL în C.O.T.A.R., iar această luptă nu este una politică!”, declară Vasile Ștefănescu, președinte C.O.T.
A.R.
Îi răspundem domnului Cristian Bușoi, care acuză PSD de interese în eliminarea pirateriei din Transporturi, amintind faptul că singurul premier al României care a semnat un protocol cu transportatorii și l-a respectat a fost Emil Boc (PDL), în anul 2010. Ordonanța 34 din 2010 ar fi trebuit să elimine pirateria din transporturi, însă după numai câteva luni de la adoptarea acesteia, parlamentarii au modificat-o, astfel încât să nu se mai poată aplica. Mai mult, în anul 2015, Lucian Șova (PSD) a introdus în lege sintagma „în mod repetat”, astfel încât organismele de control nu pot aplica legea decât dacă demonstrează că cei prinși în trafic au mai făcut transport ilegal de persoane și nu sunt la prima abatere – lucru care elimină, practic, posibilitatea de a interveni pentru eliminarea pirateriei din transportul rutier. Nu discutăm de interese politice, ci de respectarea legii în România.
    "Nu există niciun motiv real al interzicerii Uber și Taxify. Nu au existat plângeri de la nivelul cetățenilor, nu au existat încălcări ale legii de către companiile respective, ba dimpotrivă, chiar companiile contribuie la bugetul local și la îmbunătățirea condițiilor de transport din Capitală. Singurul motiv real al deciziei primarului este un lobby puternic, mulți bani și beneficii câștigate de un grup de interese apropiat primarului general. Fără îndoială că și Uber și Taxify produc concurență și nemulțumire, dar de aici și până la interzicerea a două companii private este cale lungă, iar decizia Primăriei întoarce Bucureștiul în timp", afirmă Bușoi, într-un comunicat.
                 Îi amintim domnului Cristian Bușoi că noi nu avem nicio legătură politică cu PSD sau cu Primarul General Gabriela Firea, însă fostul președinte ANAF, Octavian Teodor Deaconu, are legătură cu PNL, el fiind cel care a permis intrarea UBER în România, iar fiica acestuia  fiind la conducerea firmei UBER din România. Ale cui sunt interesele, domnule Cristian Bușoi?
    Din moment ce în România nu se poate deschide un simplu chioșc fără respectarea prevederilor legale, tot în România este amendat orice amărât care își vinde zarzavaturile la colț de stradă, dar peste 8.000 de șoferi UBER pot face taximetrie nelicențiată doar în București, deși numărul de licențe de taxi e limitat la 10.260, nu înțelegem de ce această activitate ilegală nu este oprită de autorități, pentru că se știe foarte bine cine este în spatele acestor afaceri. Cum își permite UBER să spună că mii de șoferi pot obține venituri în plus? În baza căror legi și autorizări sunt obținute? Nu sunt respectate prevederile Codului Fiscal. Zecile de mii de autoturisme care practică activitatea de transport persoane prin intermediul acestor aplicații – UBER, TAXI FY, BLA BLA CAR etc. - nu sunt licențiate și autorizate, iar șoferii nu au atestat. Nu fac ITP din 6 în 6 luni și nu respectă prevederile legale din domeniu. Mai mult: 25% din veniturile ilicite obținute rămân în Olanda și sunt purtătoate de taxe, impozite și TVA. De ce nu vor să se autorizeze în România? La aceste întrebări, reprezentanții acestor platforme ori nu au răspuns, ori răspunsurile lor nu au avut nicio legătură cu întrebarea pusă.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Se vorbeste mult de necesitatea de a folosi bicicl ...
    5 motive pentru care sa porti casti pentru bicicleta

    Nici-o primarie n-a intrat in legatura cu propriet ...
    Persoanele fizice şi juridice sunt obligate să îşi asigure împotriva dezastrelor naturale toate construcţiile cu destinaţia de locuinţă

    Da asta se întîmpla in Romania ,nu mai sunt bani ...
    Persoanele fizice şi juridice sunt obligate să îşi asigure împotriva dezastrelor naturale toate construcţiile cu destinaţia de locuinţă

    LEGEA ANTIdracNEA A FOST APROBATA DE UE ! ...
    Eurodeputaţii aprobă recomandările detaliate ale comisiei speciale privind infracţiunile fiscale

    ALTA TAXA pesede LA BUGET CA ORICUM NU VA DA NICIO ...
    Persoanele fizice şi juridice sunt obligate să îşi asigure împotriva dezastrelor naturale toate construcţiile cu destinaţia de locuinţă

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Politic

    Business Style

    Actualitate

    IT&C

    Transporturi

    Auto

    Piata artei

    Piata farma

    Extern

    Util

    Publireportaj