Cumpara acum
Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

Studiul Plantronics care releva motivul pentru care consumatorii renunta la un brand

Actualitate - Curierul Naţional
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Data adaugarii: 2017-12-04

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Un studiu dat publicităţii de Plantronics, lider mondial în comunicarea audio, relevă că aproape 89% dintre consumatorii care renunţă la un brand au ca motiv experienţa negativă în ceea ce priveşte comunicarea cu contact center-ul şi aceasta este strâns legată atât de calitatea personalului şi a training-ului, dar poate fi asociată şi cu tehnologia utilizată.

Cu peste 20.000 de angajaţi în centrele de customer support din toată ţara, România este una dintre ţările cele mai avansate în acest domeniu în Europa Centrală şi de Est, iar cererea de tehnologie compatibilă este în creştere. De exemplu, acelaşi studiu de la Plantronics relevă că o creştere de numai 2% în retenţia clienţilor prin call center are acelaşi efect financiar ca şi o reducere a costurilor de aproape 10%, în decurs de un an. 

Pe lângă ofertele comerciale şi abilităţile de vânzări ale consultanţilor, mulţi consideră că al treilea cel mai important element pentru o experienţă de client de calitate este chiar conversaţia personală care este influenţată de tehnologia folosită în acest scop. Un sunet clar, vocea inteligibilă şi anularea zgomotului de fundal pot ajuta un consultant să se simtă mai confirtabil, să aibă o interacţiune mai bună cu clientul şi astfel să devină mai productiv. 

Perioada irosita prin repetarea cuvintelor sau a frazelor din cauza unei comunicaţii de calitate scăzută poate costa atât timp cât şi bani. Studiul citat anterior sugerează că fiecare secundă economisită per apel, de consultant, generează o reducere a costurilor operaţionale cu până la 1.
000 de dolari în decurs de un an. Prcatic, timpul irosit în apeluri costă bani. 

Dată fiind presiunea actuală asupra angajatorilor din România, indusă de schimbările din Codul Fiscal cu referire la transferul contribuţiilor în salariile angajaţilor, orice măsură cu potenţial de reducere a costurilor este binevenită. Tehnologia mai bună pentru o experienţă a clienţilor mai bună şi un nivel de stres mai redus pentru angajaţi fac diferenţa. De exemplu, un call center partener al Plantronics a economisit 400.000 de dolari pe an prin scăderea zgomotului ambiental ca sursă de distragere a atenţiei, ceea ce a condus la un nivel de oboseală mult diminuat (link). Alte exemple similare sunt oferite de Cisco Systems (link) sau Hyatt Hotels (link). 

Plantronics este lider mondial în comunicarea audio pentru consumatori rezidenţiali şi companii, şi este prezent în România de la sfârşitul anilor 1990 prin intermediul unui parteneriat de durată cu distribuitorul local ABN Systems International, www.abnsystems.ro. 

 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    pentru revisal si acte aditionale sunt suficiente ...
    Parlamentul legiferează un sistem paralel de pregătire postuniversitară. Masteratele, în pericol

    diferenta intre industria energofaga ceausista si ...
    Industria, cel mai mare angajator în 2016

    Un adevar trist simtit pe viu la funerariile Majes ...
    Drum bun, Majestate!

    Nu-i adevarat, este vorba de cursuri de resurse um ...
    Parlamentul legiferează un sistem paralel de pregătire postuniversitară. Masteratele, în pericol

    CE-I AIA HANUKA ? ...
    Parlamentul României, în sărbătoare: Gala prieteniei Magna cum Laude a aprins luminile de Hanuka şi de Crăciun

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Economie

    Actualitate Companii

    Politic

    Actualitate