Cumpara acum
Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

Studiul Plantronics care releva motivul pentru care consumatorii renunta la un brand

Actualitate - Curierul Naţional
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Data adaugarii: 2017-12-04

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Un studiu dat publicităţii de Plantronics, lider mondial în comunicarea audio, relevă că aproape 89% dintre consumatorii care renunţă la un brand au ca motiv experienţa negativă în ceea ce priveşte comunicarea cu contact center-ul şi aceasta este strâns legată atât de calitatea personalului şi a training-ului, dar poate fi asociată şi cu tehnologia utilizată.

Cu peste 20.000 de angajaţi în centrele de customer support din toată ţara, România este una dintre ţările cele mai avansate în acest domeniu în Europa Centrală şi de Est, iar cererea de tehnologie compatibilă este în creştere. De exemplu, acelaşi studiu de la Plantronics relevă că o creştere de numai 2% în retenţia clienţilor prin call center are acelaşi efect financiar ca şi o reducere a costurilor de aproape 10%, în decurs de un an. 

Pe lângă ofertele comerciale şi abilităţile de vânzări ale consultanţilor, mulţi consideră că al treilea cel mai important element pentru o experienţă de client de calitate este chiar conversaţia personală care este influenţată de tehnologia folosită în acest scop. Un sunet clar, vocea inteligibilă şi anularea zgomotului de fundal pot ajuta un consultant să se simtă mai confirtabil, să aibă o interacţiune mai bună cu clientul şi astfel să devină mai productiv. 

Perioada irosita prin repetarea cuvintelor sau a frazelor din cauza unei comunicaţii de calitate scăzută poate costa atât timp cât şi bani. Studiul citat anterior sugerează că fiecare secundă economisită per apel, de consultant, generează o reducere a costurilor operaţionale cu până la 1.
000 de dolari în decurs de un an. Prcatic, timpul irosit în apeluri costă bani. 

Dată fiind presiunea actuală asupra angajatorilor din România, indusă de schimbările din Codul Fiscal cu referire la transferul contribuţiilor în salariile angajaţilor, orice măsură cu potenţial de reducere a costurilor este binevenită. Tehnologia mai bună pentru o experienţă a clienţilor mai bună şi un nivel de stres mai redus pentru angajaţi fac diferenţa. De exemplu, un call center partener al Plantronics a economisit 400.000 de dolari pe an prin scăderea zgomotului ambiental ca sursă de distragere a atenţiei, ceea ce a condus la un nivel de oboseală mult diminuat (link). Alte exemple similare sunt oferite de Cisco Systems (link) sau Hyatt Hotels (link). 

Plantronics este lider mondial în comunicarea audio pentru consumatori rezidenţiali şi companii, şi este prezent în România de la sfârşitul anilor 1990 prin intermediul unui parteneriat de durată cu distribuitorul local ABN Systems International, www.abnsystems.ro. 

 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    BRAVO, FLORIN cIORDACHE, FA-I PRAF PE VENETICI , P ...
    Florin Iordache critică raportul Comisiei de la Veneţia

    Si Ardealul din Azerbaidijan tot acum 100 de ani s ...
    Ana Birchall: Azerbaidjan este un partener strategic valoros al României

    NATURA 15 Dumnezeu 15; natura 11 Hristos 11, Maria ...
    “Natura Altfel”, un nou proiect FTMB

    Pupincuristul asta de Ivascu este ministrul tipic ...
    Se cere demisia ministrului Culturii, George Ivaşcu

    Rectificare - Iar industria este construita de cat ...
    Ziua Națională a Contabilului Român - o țară, o economie nu pot avansa fără specialiști

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Economie

    Actualitate Companii

    Politic

    Actualitate