Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Cum devin internaţionale afacerile româneşti?

Actualitate Companii


Sursa foto: Business Cream

Data adaugarii: 2017-12-05

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


INACO: Sunt IMM-urile româneşti pregătite să devină internaţionale? O companie de educaţie antreprenorială, Elite Business Women, promovează deja de doi ani afacerile româneşti peste graniţele ţării.
 
Anul acesta, împreună cu INACO, duc antreprenoriatul feminin românesc la un alt nivel şi au deschis porţile larg pentru toţi oamenii de afaceri care vor să-şi ducă business-ul pe pieţele din Europa de Vest. 
În cadrul mai multor conferinţe de networking, care au avut deja loc în Regatul Unit, Portugalia, Belgia şi Italia, antreprenoarele din România au avut ocazia să-şi promoveze afacerile, ideile de dezvoltare şi au încheiat parteneriate cu furnizori şi clienţi străini. Ultima întâlnire de internaţionalizare a avut loc în 23 noiembrie, la Bruxelles, sub denumirea Meet up by INACO & Elite Business Women, unde au fost aduşi la aceeaşi masă reprezentanţi ai mediului de afaceri belgian cu antreprenorii români, într-un exerciţiu de networking şi dezbateri.
“Pentru mediul de afaceri din Europa de Vest şi din Statele Unite, internaţionalizarea afacerii este lucru obişnuit, chiar necesar pentru dezvoltarea business-ului, iar România tocmai a prins gustul unor pieţe puternic dezvoltate, cu un comportament de consum bine definit. Cu toate acestea, există diferenţe majore de la o piaţă la alta, există reguli diferite, iar rolul acestor conferinţe, în care afaceriştii români se întâlnesc să discute punctual cu omologi de-ai lor britanici, portughezi, belgieni, italieni etc.
, este vital pentru dezvoltarea unor parteneriate durabile şi eficiente”, declară Bianca Tudor, preşedintele Elite Business Women şi co-organizatorul conferinţelor internaţionale de business şi networking.

Firmele româneşti, adaptate la cerinţele rigorilor occidentale

“Firmele româneşti sunt interesate de ieşirea pe pieţele globale, sună ca o promisiune de câştig rapid, un termen exotic care atrage, însă, sunt oare pregătite pentru internaţionalizare? Este o întrebare dificilă, dar răspunsul este mai mult spre «da» decât spre «nu», dacă se respectă câteva principii de bază. Lucrăm cu peste 6.000 de afaceri româneşti în cadrul Elite Business Women şi observ câteva lipsuri absolut vitale: prezenţa în online, printr-un website mereu actualizat cu informaţii utile, prezenţa în social media cu o strategie de comunicare a brandului personal şi a brandului companiei, analiză de piaţă şi poziţionare în piaţă, strategie de internaţionalizare”, explică femeia de afaceri Bianca Tudor.
Ca răspuns la această nevoie, ELITE Business Women - comunitatea femeilor antreprenor din Romania - derulează, în 2017, programul “Media Kit pentru IMM-uri”. Proiectul de educaţie antreprenorială este iniţiat în contextul în care 56,3% dintre români au acces la Internet, Facebook a depăşit 9,6 milioane de utilizatori în România, iar promovarea în mediul online a devenit un “must-have” pentru orice companie. În egală măsură, programul Media Kit pentru IMM-uri este dublat de o puternică activitate offline, prin evenimentele de networking şi antreprenoriat la nivel naţional şi internaţional.
 
7 întrebări pe care trebuie să le punem dacă ne dorim internaţionalizarea afacerii:

Avem deja puse bazele unui brand al companiei?
Avem o strategie de comunicare a brand-ului în mediul online?
Suntem într-un moment de profitabilitate a afacerii?
Există cerere pentru serviciile şi produsele noastre în pieţele pe care le targetăm?
Care sunt top 3 competitori în pieţele targetate?
Care este strategia de poziţionare în piaţă?
Ce resurse pot aloca acestui proces de internaţionalizare (financiare, umane etc.)?
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    ...am citit cu ceva timp in urma ca palestinienii ...
    Unda de șoc provocată de decizia lui Donald Trump privind Ierusalimul nu scade în intensitate. Emmanuel Macron se implică diplomatic pentru a calma tensiunea

    inchid scolile si spitalele, deschid puscariile si ...
    MAI: Politia va bloca accesul pe drumurile care risca sa devina impracticabile din cauza vremii.Opt elicoptere, pregatite sa intervina la urgente medicale

    Doresc mult succes , fostului premier Ciolos , in ...
    Dacian Cioloș își face partid: Vom fi gata să ne prezentăm la următoarele alegeri, indiferent când vor avea ele loc

    NU AJUNG NICI MACAR PT SOMNERII DIN JUD. BRAILA ...
    19.198 locuri de muncă vacante la nivel național

    SCUMPIREA MASCATA A TRANSPORTULUI MARCA pesede ...
    Metrorex si R.A.T.B introduc la vanzare biletul unic

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: