Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Diverta a inregistrat vanzari de 1,4 mil euro in sezonul Back to School

Actualitate Companii



Data adaugarii: 2017-10-13

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Diverta a inregistrat vanzari de 1.4 milion de euro in sezonul Back to School, cu 40% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Valoarea unui cos mediu pentru pregatirea scolara a fost de 320 lei, avand un plus de 10% fata de 2016, cererea pentru ghiozdane si rucsacuri fiind relativ constanta. Gama de produse din segmentul papetarie a fost extinsa cu aproximativ 20%.
 
Parintii au inceput pregatirile pentru anul scolar inca de la inceputul lunii august si au cumparat produsele treptat, varful de interes fiind in acest an perioada 1-11 septembrie. Principalele achizitii au fost ghiozdanele si penarele, cumparaturile continuand si dupa aceasta perioada, pe baza necesarului primit de la cadrele didactice.
 
Spre deosebire de anul anterior, clientii Diverta au achizitionat mai multe produse destinate adolescentilor, in crestere cu peste 70% – cerere bazata in special pe utilitatea in timp a acestora. Tot pe acest grup tinta, rechizitele cu licenta ca Anekke, Catalina Estrada, Emoji sau Gorjuss au fost produsele-vedeta pentru acest an (aprox. 75% crestere fata de 2016). 
 
In ceea ce priveste modelele de ghiozdane pentru copii, in continuare, cele din colectii ca Miraculous-Lady Bug, Elena of Avalor, My little Pony sau Transformers au fost printre preferatele acestora.
 
„Sezonul Back to School este foarte important pentru noi, intrucat inregistram cresteri de aproape 5 ori mai mari decat intr-o luna normala. Vanzarile au depasit estimarile cu peste 15%.” a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
 
La doar doi ani de la lansare, serviciul de copertare a manualelor/caietelor (mai ales al celor cu format atipic) oferit de Diverta, a fost printre cele mai solicitate, cererea crescand cu aprox 30% fata de anul 2016.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Salariarii aleg raul cel mai mic ...
    Salariaţii aleg independenţa fiscală

    Diferenta dintre industria energofaga ceausysta si ...
    Industria, cel mai mare angajator în 2016

    pentru revisal si acte aditionale sunt suficiente ...
    Parlamentul legiferează un sistem paralel de pregătire postuniversitară. Masteratele, în pericol

    diferenta intre industria energofaga ceausista si ...
    Industria, cel mai mare angajator în 2016

    Un adevar trist simtit pe viu la funerariile Majes ...
    Drum bun, Majestate!

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Opinii

    Eveniment

    Economie

    Fonduri Europene

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Economie mondiala

    Business Style

    Actualitate

    IT&C

    Transporturi

    Auto

    Real estate

    Extern

    Util