Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (5) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Florile, principala alegere a românilor pentru cadourile de 1-8 martie

Actualitate Companii - Andreea Stoica / [email protected]
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2015-02-19

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



O mare parte dintre românii (87%) din mediul urban intenţionează să ofere cadouri cu ocazia sărbătorilor primăverii.  Chestionaţi în legătură cu persoanele pentru care intenţionează săcumpere cadouri, bărbaţii au mai întâi de toate grijă de soţie/parteneră (84%) şi de mamă / soacră (81%). Colegele sunt luate în calcul de numai 49% dintre bărbaţi. Mama / soacra se regăseşte pe lista priorităţilor şi în cazul femeilor (87%), aceasta fiind urmată de prietenă (58%) şi de colegă (42%). 
Tinerii intenţionează să ofere cadouri mamelor/soacrelor (95%), amicelor (58%), colegelor (50%) şi bunicilor (45%). Odată cu înaintarea în vârstă, scade însă procentul persoanelor care intenţionează să ofere cadouri şi se schimbă şi ierarhia destinatarilor. Astfel, cei cu vârste cuprinse între 40-60 de ani intenţionează să ofere un cadou mamei/soacrei în procent de 69%, soţiei/partenerei în procent de 59%, iar fiicei/fiicelor în procent de 56%.
Cu ocazia sărbătorilor primăverii, românii din mediul urban intenţionează să ofere în procent de 89% flori. Pe poziţia a doua se situează mărţişoarele (86%), iar pe cea de-a treia, dulciurile (71%). 
Privind în continuare spre categoria dulciurilor, constatăm o orientare în procent de 80% către bomboanele de ciocolată (atât simple, cât şi umplute). Pralinele sunt cele pentru care vor opta 69% dintre respondenţi, în timp ce pentru tabletele de ciocolată 61%. De subliniat faptul că 1 din 3 persoane care intenţionează să ofere dulciuri de 1 şi 8 martie le iau în calcul pe cele făcute în casă, iar 1 din 5, pe cele Bio.
Pralinele sunt preferate de persoanele tinere (75% /vs /58%), în timp ce bomboanele fondante de persoanele cu vârste cuprinse între 30-39 de ani (36% / vs / 26% în cazul tineri­lor). Pentru batoanele de ciocolată optează mai degrabă bărbaţii decât femeile (30% / vs / 24%). 
Hypermarketul şi supermarketul reprezintă opţiunea a 48% şi, res­pectiv, 40% dintre respondenţi. De subliniat este faptul că femeile preferă hypermarketul (53% / vs / 42% bărbaţi), în timp ce bărbaţii se duc mai degrabă la supermarket (46% / vs / 33% femei). Se constată diferenţe şi atunci când analizăm intenţia de cumpărare în funcţie de categoriile de vârstă ale cumpărătorilor. Astfel, persoanele între 18-39 de ani preferă hypermarketul, în timp ce cei cu vârste cuprinse între 40-60 de ani sunt orientate mai degrabă către supermarket. 
„Privind spre cele două principale categorii de magazine identificate, acestea sunt preferate pentru categorii şi branduri diferite de dulciuri, afirmă Ştefan Andrei, Marketing Manager Exact Cerce­tare şi Consultanţă. “Astfel, hypermarketul este mai degrabă luat în considerare pentrubomboane de ciocolată - simple sau umplute, trufe şi bomboane fondante, în timp ce pentru batoanele de ciocolată de observă o orientare în mai mare măsura spre supermarket”, mai adaugă Ştefan Andrei. 
Comparativ cu femeile, bărbaţii intenţionează să aloce bugete mai mari cadourilor reprezentate de dulciuri. Astfel, 22% menţionează bugete cuprinse între 70-100 lei (cu 7% peste procentul înregistrat în rândul femeilor), iar 15% de peste 100 de lei (cu 8% mai mult decât procentul femeilor care menţionează această sumă). 
Tinerii cu vârste cuprinse între 18-29 de ani sunt cei mai orientaţi spre bugete cuprinse între 30-50 lei (42%), aceştia fiind urmaţi de persoanele de 30-39 de ani (34%). 
Acest buget este menţionat pe prima poziţie şi de respondenţii cu vârste cuprinse între 40-60 de ani în procent de 26%, la egalitate cu cel cuprins între 70-100 lei. În plus, această categorie de vârstă este cea mai dispusă să aloce bugete de peste 100 lei pentru dulciuri cu ocazia zilelor de 1 şi 8 martie: 14% (procent de două ori mai mare decât cel înregistrat în cazul tinerilor de 18-29 de ani).

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    cat se recupereaza din prejudiciu?! aproape nimic? ...
    Angajații la stat, furăcioșii de serviciu: Curtea de Conturi a descoperit un prejudiciu de 12 miliarde de lei

    Fiscalitatea ţării, jucată la ruleta ruseasca ...
    Fiscalitatea ţării, jucată la ruleta populismului

    va fi decat 2,5 pana la sfarsitul lui 2017 si 4,5 ...
    Opinii BNR: „Misterele (de nepătruns?) ale pieței. Azi, despre ROBOR”

    ANU ASTA VA DUBLAM SALARU SI VA TRIPLAM PRETURILE, ...
    Lemnul de foc s-a scumpit cu peste 60%

    „Cetatenii României trebuie să aibă la conduc ...
    Liviu Pop: „Elevii României trebuie să aibă la timp manuale școlare de calitate”

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Opinii

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Politic

    Economie mondiala

    Actualitate

    IT&C

    Real estate

    Util

    Gadgeturi