Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (3) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Televizoarele cu LED şi LCD revigorează retailul electro-IT

Actualitate Companii - Adrian Ungureanu / adrian.ungureanu@curierulnational.ro
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2011-06-16

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Flanco: Televizoarele cu plasmă sunt încă un segment de nişă
Electrocasnicele incorporabile câştigă tot mai mult teren în faţa celor independente

Retailul electro-IT a primit în prima parte a acestui an un impuls semnificativ din partea vânzărilor de televizoare, în special cele cu afişaj pe bază de cristale lichide (LDC), dar şi cele cu LED. De asemenea, electrocasnicele incorporabile au avut şi ele un aport important, în această primă parte a anului, în condiţiile în care cele independente pierd tot mai mult teren. Potrivit retailerului de profil  Flanco, televizoarele LED şi LCD au crescut ca volum în vânzări cu circa 40% în 2011 comparativ cu 2010, iar raportul electrocasnice independente vs. incorporabile a ajuns de la 80%-20% în 2010 la 50%-50% în 2011. "Televizoarele LED şi LCD au crescut ca volum în vânzări cu circa 40% în 2011 comparativ cu 2010, televizoarele 3D au cea mai bună evoluţie, iar televizoarele CRT (cu tub) au înregistrat cea mai mare scădere de la an la an (aproximativ 60%). Plasmele reprezintă încă un segment de nişă, acestea crescând cu aproximativ 10% faţă de anul precedent", se arată într-un comunicat al retailerului, remis ieri redacţiei.
Reprezentanţii Flanco susţin că deşi aceste cifre sunt din rezultatele înregistrate de companie, sunt o tendinţă din piaţă, deoarece nu a derulat nicio promoţie specială pentru aceste categorii de produse. "Principalele campanii de marketing din magazine, de tipul returnării TVA sau ale ofertelor de finanţare în rate cu dobândă 0, se adresează tuturor categoriilor de produse", a declarat pentru Curierul Naţional Adrian Olteanu, director general al Flanco Retail.
Acesta a mai spus că în prezent retailerul, în colaborare cu furnizorii, desfăşoară şi campanii punctuale, pe categorii de produse care generează o parte importantă a veniturilor şi, mai mult, au un potenţial ridicat de creştere în următoarea perioadă, cum ar fi televizoare LED/LCD/3D, electrocasnicele incorporabile sau notebook-urile. "Piaţa, şi implicit consumatorul, sunt într-o continuă schimbare, aşa că politica de vânzări este una extrem de flexibilă, stocurile şi preţurile sunt actualizate în permanenţă. Mai mult, strategia este adaptată inclusiv la nivel de localizare (de exemplu oraşe mici faţă de oraşe mari)", ne-a mai spus oficialul companiei.



Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de 1-1,1 miliarde euro, în creştere cu 7-10% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010.

Flanco anticipează că tendinţele actuale se vor menţine


În categoria PC-urilor, potrivit reprezentanţilor Flanco, raportul de vânzări laptop-desktop este de 6 la 1, în creştere în ultimele luni de zile. În ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor în segmentul camerelor foto compacte şi D SLR, vânzarea de camere foto compacte reprezintă aproximativ 85% din vânzarea totală de camere, în prima parte a anului, conform rapoartelor GfK. În lanţul de magazine Flanco, ponderea acestora este de 88-90%.
Directorul general al Flanco anticipează că tendinţele din piaţă actuale nu se vor schimba pentru restul anului. "Estimăm că tendinţele semnalate în primele 5 luni ale anului, respectiv creşterea ponderii LCD/LED versus televizoare cu tub, a electrocasnicelor incorporabile versus cele independente sau a notebook-urilor contra desktop-uri se vor menţine şi chiar accentua în a doua parte a anului. Avem de-a face cu pieţe cu un potenţial de creştere semnificativ în următorii ani, potenţial care va fi dublat de o reluare a creditării şi implicit a consumului în ultimul trimestru din 2011, respectiv în 2012", a mai spus Adrian Olteanu.

Referitor la bugetele de achiziţii pentru electrocasnice, retailerul a mai spus că pentru combinele frigorifice românii caută produse cu preţuri cuprinse între 1.199 lei - 1.499 lei, pe când cele mai cumpărate maşini de spălat au preţul cuprins între 899 lei şi 1.199 lei, potrivit reprezentanţilor Flanco. În categoria laptop-urilor, preţul mediu al celor mai achiziţionate produse se situează în jurul valorii de 1.899 lei. 

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Va multumim tavarasci Teodorovici ca in sfarsit d ...
    Autoritățile au pus gând rău PENSIILOR ROMÂNILOR!

    Avem numai de invatat de la Marea Franta care a fo ...
    Evaluarea Națională: Elevii de clasa a VI-a susțin prima probă

    In al WW II toti militarii au purtat la bandulier ...
    Rusia: Un tir cu patru rachete intercontinentale Bulava a reuşit în Marea Albă

    chiria au platit-o? ...
    Sediul central al Partidului România Mare (PRM) a fost spart

    multi elevi din romania nu stiu citi nimic. ...
    Copiii din scolile elementare nu stiu sa citeasca ceasul. Care este cauza?

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: